Алабама й Кларенс - закохана парочка з фільму "Теперішня любов"

Продовжуючи дивитися на сайті, я часто замислююся, а хто, властиво тут позитивні герої, а хто негативні? І не можу чітко відповісти на це питання. Здавалося б, самі негативні герої, у наслідку, роблять дуже гарні вчинки, а герої, здавалося б, позитивні - зовсім навпаки.


Фільми Алабама й Кларенс - закохана парочка з фільму "Теперішня любов"
Алабама й Кларенс - закохана парочка з фільму "Теперішня любов"



Алабама Уитмен була симпатичною безпосередньою блондинкою, що тільки почала кар'єру дівчини по виклику. Загрузнути в цьому бізнесі вона не встигла, тому що випадково познайомилася із Кларенсом Уорли, молодим хлопцем, що обожнював фільми про кунг-фу й елвиса Пресли.


Джерело:Фільм "Теперішня любов"


Автор:Тоні Скотт, Квентин Тарантино

Кларенс,  довідавшись про її роботу, не прогнав її, але вирішив убити її сутенера. Коли він зробив це й забрал речі Алабами, то з'ясувалося, що він ненавмисно відніс цілу валізу з кокаїном. Алабама не хотіла, щоб Кларенс зустрічався з її колишнім босом, але коли вона довідалася про його смерть, то порахувала це дуже романтичним.

Вони із Кларенсем одружилися й виїхали з міста, сподіваючись знайти покупця для наркотиків. До нещастя, Кларенс залишив свої права в руці сутенера Алабами й бандити їх швидко знайшли. До цього часу, Кларенс, через свого друга, вийшов на задоволеного відомого голлівудського продюсера й домовився з ним про продаж кокаїну



Бандити спочатку вбили батька Кларенса, потім знайшли їхній номер в отеленні й ледве не заволоділи своїм надбанням. Але Алабама змогла вбити одного з них і вони із Кларенсем бігли.



Справа зложилася так, що на зустрічі із продюсером зійшлися разом поліцейські й бандити, що шукають Кларенса. Вони перебили один одного, а наша пара втекла сденьгами.




Цитати з фільму



- Ти мене запрошуєш у кіно на фільм з кунг-фу?

- Три фільми з кунг-фу!

   

- Я дівчинка по виклику

- Повія?

- Дівчинка по виклику - це зовсім інше!

   

- Мені давно не було так добре. Правда. Щось було не добре в датському королівстві. Я відразу розумів, що тут щось не те. У мене гора впала із плечей, коли ти зняла плаття й у тебе там не виявилося члена

- Як ти можеш спокійно про це говорити? Іди додому, там записка на телевізорі, на ній написане «Дорогою Клеренс», я більше нічого не змогла написати.   

Помовчи заради Бога! Дай мені заспокоїтися. Я працювала по виклику чотири дні, ти мій третій клієнт. Я хочу, щоб ти знав, що я не последня повія. Я не те, що у Флориді називають білим сміттям. Я дуже гарна й у відносинах з людьми я на сто відсотків... на сто відсотків... моногамна.

   

Ти вбив їх всіх? Всіх?! Це так романтично!



Знаєте, сицилийци вміють брехати. Вони брешуть незрівнянно. Я сицилиец. Мій батько був чемпіоном у важкій вазі по брехні. Я засвоїв мову телодвижений. Коли чоловік бреше, його можуть видати сімнадцять жестів, сімнадцять рухів. У жінок їх двадцять, у чоловіка сімнадцять. Якщо ви їх знаєте так, як знаєте свою особу - у вас є найефективніший детектор неправди у світі. У мене таке відчуття, що ми граємо в прятки: ви думаєте, чт оспрятались, але вас відмінно видно. Мені очевидно, що ви знаєте, де вони, так що скажіть мені про це, поки я не наніс вам непоправного збитку

   

Я нікого не вбивав з 1984 року

   

- Ти сказав йому, що я актор?

- Так, сказав

- Ти сказав, що в мене талант?

- Так, я збрехав



Який у вас найбільший і самий дурний гамбургер?



Минулий тиждень показав, що краще, якщо пістолет є, коли він тобі не потрібний, чим якщо він тобі потрібний, а в тебе його немає.

   

- Це сиквел до «Мішка для мертвих». Назви поки ні, але... Чого там Джо запропонував?

еллиот: «Мішок для мертвих 2»

- Творчий підхід. У мене в пенисе більше смаку

   

Не дави на мене. Я можу й убити


1386,

Вільям Белл - персонаж серіалу "Грань"

Давній партнер Уолтера Бишопа по лабораторії, нині глава «Мессив Дай...

Дубровский Андрій Гаврилович - другорядний герой роману Пушкіна "Дубровский"

Дубровский Андрій Гаврилович - батько головного героя роману, Володимира А...

Троекуров Кирила Петрович - герой роману Пушкіна "Дубровский"

Троекуров Кирила Петрович - один з основних героїв роману Пушкіна Ду...

Євгеній Базарів - герой роману «Батьки й діти»

Дія роману відбувається влітку 1859 року. Моло...

Євгеній Онєгін - характеристика героя

Євгеній Онєгін - герой роману у віршах А. С.Пушки...

Капітан Джек Горобець

Пірат Джек Горобець - колоритний, манірний пиратс...

Напевно негативні герої подобаються тому, що вони перше гарні, друге вони всі мають смутну історію, у треті вони повинні бути розумними, у четверті він повинен бути нещасним і самотнім. Але я думаю що, негативні герої вони загадкові, сміливі, але жаль, що іноді ці герої часто гинуть наприкінці фільму або наприкінці аниме... Але не які герої усвідомлюють свою провину й починають боротися за сторону добра.

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго