Це мені так добре або вам так погано? Валерія

Це мені так добре або вам так погано? Валерія Новикова м. Іваново Здатність користуватися розумом - великий дарунок природи.

Учив жити красиво, щасливо й довго, але по талонах. Куплю крамницю життя. Може, проведемо кастинг по дурості? «Ми - чат! » - говорили діти й мукали Не вставши з п'єдесталу, не пізнаєш руху. Про їх говорили «два пережитки»: автор і його утвір.

Вийшов новий варіант навчального бестселера И кому це? Учитель - «перекладач» думок автора підручника... жаль папір. Живи по^-розумному: залишай після себе тільки потрібне. Шукав на карті миру свій Тулон.

Не знайшов - намалював сам. Допомагав усім: навіть мухам купував клейку стрічку.

Знешкодив мир від себе: закрив рот Краще весело жити, чим тихо лежати. Утворення не тільки не рятує від ідіотизму, але іноді дає можливість більше повного його прояву. «Червона шапочка об'їлася пиріжками», - заспокоював себе сидячий у кущах вовк. Для деяких дурні думки - результат веселого життя. Це мені так добре або вам так погано? Створю тепличні умови для вашого кореня життя.

Цвіль Настала його зоряна година: він народився. І знову свинею! Не той дорогий, з ким добре, а той, без кого погано. Зауважував за всіма все - його не зауважували. Приймаючи час, приймай нові правила. Слав не себе, а задумане Розумний ти або дурень залежить від твого оточення.

Губиться те, що повинне втратитися. Якщо знайшов своє - не радуйся: адже ніхто не взяв, нікому не потрібно. Щоб синхронізувати своє життя згодом, треба хоча б його відчути Тупість не пороть, а ступінь розумового розвитку.

Навчив папуги говорити - от тепер сиди й слухай. Слухаючи сутінкові розмови, подумай, чи то чуєш. Саме важке життя виникає через неясність у голові. Його зірка ще не впала: висіла нижче пояса У кожному з вас спить геній. З кожним! Чим більше матеріальних благ, тим складніше бути людиною Проекти на користь покійних самі дохідні.

Замов кого-небудь. Хочеш бути богатим - випусти свої купюри. Хочеш, щоб мир тобі посміхався? Стань хоча б на час сонячним зайчиком. Існує три способи відкриття себе: я - я, я не я и я чорт знає де.

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго