Мій ніжний друг, Мій друг безцінний

Це трапилося біля десяти років тому. Як добре пам'ятаю той жаркий день на дачі, коли я вперше побачила этого, тепер нескінченно дорогого мені людини, вірніше, чоловічка (адже нам бу-те всього лише вісім років), але тоді я ще й не догадувалася про ту ниточку, що простягнеться між нами.
Я пам'ятаю її тендітної, небагато кутастої, з тонкими руками дівчинкою, на голову вище всієї дітвори, що неї оточувала. Але не це прикувало мою увагу, мене вразили її дорослі серйозні очі й не по-детски гордовита постава.
Напевно, із мною трапилося провидіння, пам'ятаю, я сказала собі, що вона буде моїм другом, а незабаром я набралася сміливості й познайомилася з нею. Але нічого не клеїлося. Панувало повне нерозуміння. Все це припинялося завдяки початку навчального року. Ми не бачилися до наступного літа.

Ио це було дитинство, а дітям свойствен максималізм, приступи капризів, зовсім дурний егоїзм і бажання бути в центрі уваги... Час швидко біжить, і непомітно приходить юність.
Мені тоді здійснилося чотирнадцять років, зима принесла мені масу проблем і неприємностей, які не давали мені спокою й навесні. Улітку ж я вирішила поїхати на дачу. Тоді я була самотня й мріяла, що завтра трапиться чудо: двері моєї «хатинки на курячих ніжках» (так я називаю свій будинок) відчиниться й увійде вона - Наташа, адже ми не бачилися з нею кілька років.

Напевно, Бог услихал мої молитви, усе відбувся гак, як я
і задумувала.
Пам'ятаю, я тоді мила посуд після обіду, треба мною брала гору утома, викликана жарою й нестерпною духотою, раптом почувся шум, я обернулася й відчула, як серце в мене в груди застукало, задзвеніло, закричало й готове було вирватися й полетіти. Вона прийшла! Виходить, вона не забула мене, виходить, є надія на продовження, ні, на відродження нашої дружби...
Ми сиділи обійнявшись, говорили, плакали, сміялися весь вечір і вся ніч, ні, ми не могли розстатися!

Нарешті наші душі відкрилися для обопільного вічного польоту, наші серця наповнилися довірою й нескінченною любов'ю й турботою... Як ми були щасливі, наші очі були наповнені слізьми радості! Ми хотіли говорити й говорити, і здавалося, що ми не зможемо всього розповісти один одному,..

Російська мова гарна, але немає таких слів, які могли б виразити те, що ми тоді почували. Ми навіть трималися за руки, боячись знову втратитися в цьому божевільному світі, адже так страшно бути самотнім і почувати байдужість навколишніх, бути чужим серед своїх... Але нам стояло пройти ще безліч різних випробувань. Але в радості й лиху ми були разом. Її будинок став моїм будинком. Трапся що із мною, і я знала, що вона не залишить мене.
Цей рік приніс мені багато потрясінь і випробувань.

Спочатку я не могла багато із чим упокоритися, але тільки недавно зрозуміла, що те, що трапилося оо мною, - було до кращого. Це зміцнило мою свідомість, допомогло очиститися, скинути «непотрібну шкурку», але знайти в собі сили, щоб перебороти всі перешкоди, допомогла мені вона ж. Що б я робила без її, без її відкритого, безкорисливого, люблячого серця? Без тієї дружби, що вона мені подарувала?
Я вірю, що людині дана прожити кілька життів на землі. І мені здається, що в минулому житті вона була поруч, як і в теперішній і, дай Боже, у майбутній...

Там, де панує любов, буде й дружба. Ці поняття для мене нероздільні. Це як абетка життя. Та людина, хто холодний, як камінь, і не страждав, випробовуючи борошна любові, не зможе ніколи по-справжньому прив'язатися душею... Але все-таки сподіваюся, що таких людей немає або, бути може, їх зовсім небагато...

Художні учнівські твори

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго