Тема твору: ПУСТЕЛЯ

В пустелі я добре узнав її смак.
Сахара – це ми самі.
І вона буває щасливою: день і ніч так просто переносять тут людей від надії до надії. Перейдеш через один горб, а далі знов такий же чорний і блискучий. Піщана долина внизу впадає в піщану пустелю, де немає каміння, а сліпучий блиск пісків ріже очі: скільки сягає око – гола пустеля.

Але на горизонті гра світла зводить міражі уже принадливіші: фортеці і мінарети, громаддя з чіткими геометричними формами.
А що таке пустеля для нас? Це те, що народжувалося в нас самих. Те, що ми узнавали про самих себе.

Мій літак зламався над пустелею. І за кілька днів я сам став пустелею. В роті немає слини, а в душі немає більше любих образів, які я міг би оплакувати. Сонце висушило в мені джерело сліз. Але раптом пустеля ожила. Безлюддя й тиша раптом змінилися, захвиювалися, завирували ще дужче, ніж велелюдний гамірний майдан... Я побачив сліди. Бедуїн іде до мене по піску, мов який бог по морю, і кладе на плечі долоні ангела.
Щоб зрозуміти Сахару, не досить побувати в оазі, для цього треба, щоб криниця стала твоїм богом.

Полюбити Сахару можна тільки тоді, коли криниця стане твоїм богом.

(Іздепський Олег)

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго