Жити не на життя, а на смерть (з екзаменаційних з екзаменаційних робіт)

Жити не на життя, а на смерть (з екзаменаційних робіт (частина З)) Збережений авторський варіант орфографії й пунктуації Я вважаю, що автор не ставить ніяких проблем, він просто розповідає про електростанцію. Е. Кригер, публіцист, що розповів уривок з ВОВ. Економічна криза завдала певної шкоди добробуту моєї сім'ї, однак я змусив себе думати про це якнайменше, тому що моїм завданням було здати іспити, точно також і працівники Сталінградської ГРеС повинні були постачити місто енергією й світлом. Проблемою тексту є електростанція Люди й працівники Сталінграда борються за свою електроенергію й життя.

Жити не на життя, а на смерть. Гоголь показує в добутку «Тарас Бульба» доблесть і відвагу за свою батьківщину казакских мужиків У людях є не тільки почуття боргу за батьківщину й почуття врятувати самого себе, але й почуття допомогти навколишньої, коли навколо була небезпека. От я якось чув, що за кордоном і в Америці люди думають, що Америка перемогла в Другій світовій війні. Я переглянув багато фільмів, де показувалося, що помилки головнокомандуючих приводили до лейтальному результату Позиція автора злегка розпливчаста. У цьому тексті автор оповідає про проблему війни, що у будь-які часи буде популярна. Наші солдати виявилися сильніше далекобійних знарядь і віддали борг і честь своїй батьківщині. Треба терміново міняти світогляд, дати патріотизм народу, поки не пізно.
Дійте! Шерлок Холмс був патріотом своєї роботи Я, проходячи пам'ятника із зображенням героїв, намагаюся представити, як це було.

Зі словами автора я згодний, тому що російський дух непереможний, незломлений, чистий і донині, залишається для мене часточкою моєї батьківщини. Навкруги були xаус і розруха. (Вся робота...
): Сама більша проблема була зі світлом. Гітлерівці хотіли відрізати все місто, але в них нічого не вийшло. Моя думка згодна з думкою автора, тому що у військові роки всі були як єдине ціле Навіть діти допомагали, як можуть. У тексті написано, що хлопчикові відірвало ногу, але він хотів залишитися на ГРеС.

А зараз що? Навкруги злочинці Після проблем зі світлом пішла проблема з водою. Але ми не здавалися й усе стабілізувалося. Головне тільки захотіти посильнее. Всі дружненько узялися й усе вийшло.

Я вважаю, що раніше було краще, ніж зараз. Виявивши стійкість і мужність, вони довели, що наша держава міцний орешек. Як приклад я можу привести оповідання А. Леева «Криваве століття». У цьому оповіданні говориться про життя льотчиків, які боролися в небі Сталінграда й тих, хто чекав їх на землі Там розповідалося, що люди палили грубки-буржуйки книгами й пили воду, набрану з Неви, а влітку на своїх балконах саджали картоплю. В оповіданні Гончарова «Обломів»... …Але незважаючи на угоди дорослих товаришів він виходив на чергування і йому відірвало ногу Автор хотів донести до читачів всю метушню війни.
Через день у день... Якби Лебідь, Рак і Щука мали героя, він скоординував би їхньої дії. Е. Кригер нагадує мені Пушкіна Пушкін відомий як людина. Создавший модель дружби (для нього вона була ліцейською).
А також модель людської любові «Я вас любив», а Кигеров показав нам модель людської доблесті й вірності. Я згодний з думкою автора із приводу героїзму цього тексту. Але не варто забувати й тих героїв.

Які грудьми лягали на землю. Захищаючи своє місто. Багато хто не готові воювати фізично. Ясчитаю. Що автор не ставив отут проблем, він просто розповів нам про війну. І ми, сидячи на колінах, згадуємо тих, хто віддав життя, захищаючи батьківщину.
Я думаю, у кожного з нас у сімейному древі найдуться люди, які своїм героїзмом забезпечили нам майбутнє. Я вважаю, що проблемою тексту є електростанція У нас у місті найдеться мало людей, які могли б віддати життя за своє місто й народ. Тому потрібно виховувати своїх дітей і дітей ваших дітей, щоб вони могли постояти за честь свого міста й народу. Відомий письменник Кригер дуже докладно розкриває проблему даного тексту. Проблемою є війна під Сталінградом, а саме на окраїні. Дуже хочеться подякувати цього великого автора (Кригера) Але самий мій улюблений герой - льотчик Терентьєв, якому відірвало ноги, а тому що в льотчика повинне бути дві ноги, то йому сказали, що він ніколи не буде льотчиком, але він переміг себе й, уставши на протези, він став ходити Він навчився навіть танцювати, після чого його взяли назад у льотчики.

По-перше, цей твір Пушкіна «Євгеній Онєгін», де головний герой не відповідав взаємністю Ользі Іллінською. Несломимая воля бійців заслуговує поваги й восторжения. Наташа Ростова роздала своє майно й залишилася безприданницею. Якщо людина вже втяглася в мистецтво, то його звідти можна вже не повернути.

Я хочу сказати, що з будинку без просу йти погано, але якщо ти йдеш заради мистецтва, то значить це йде від душі Атос із роману Дюма «Три мушкетери». Він все життя співався й сумував через те, що зрадив свою улюблену й сам головне нічого не зробив. А та у свою чергу помстилася не тільки йому, але й всієї Франції. Розкольників доводить, що він має право на суд, що він не є величезною безликою юрбою інших людей Таке поняття, як любов, у Пушкіна піддавалося переоцінці, але завжди намагалося бути чесним, ніжним і щасливим. Розкольників занедужує цією метою Як хвороб, і починає нею жити. Любов не тільки вистачає душу, але й перевертає її, змінюючи людину і його погляди на навколишній світ.

З колекції Л. Л. Соколовой

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго