МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати Тут

МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати Тут МОВУ МІЙ... "Будьте офіцерами з великої офіцерської букви!" Мистецтво повинне належати народу, тому представляю вашій увазі наступну добірку висловлень мого командира. Офіцер з парасолькою - чекай НП! Заохотити що домоглися й покарати не встигли домогтися! У нього купа поясів від жовтого до чорного по всім в'єтнамським, східним, західним і бойовим Квартиру має? - має!

товариші допомогли? - допомогли!

Дружину має? - має! товариші допомогли? - допомогли! Дитини має? - має... Аматори ходити в льох за картоплею, огірками й іншими надлишками.

Ну не було в мене... який міряє швидкість... пістолета! Барсетка - прямій шлях до втрати документів! Роз'ясняли багато разів - як читати наказ! … приїжджаю, суспільна думка доповідає мені, млинець... День занять - це святе, щоб не було так: занедужав зуб, і вже ліва нога в далеких краях.

Читайте, б... , Пушкіна, Жуль Верна!

Хто раніше встає, тому більше бойова готовність дається Не можна розводити багаття ніколи й ніде, і взагалі!!! Головні убори... особливо рубашечки, галстучки.

Ні шинелі - і не ходите із проханням про призначення на вищестоящу посаду! Указом Президента заборонено ходити в гараж у камуфляжі! Ходиш у гараж - не поважаєш Президента!!! Основа, що була від Тимерлана Македонського до Чапаєва зі Сталіним і Чемберленом. - Диплом червоний був? - Ніяк ні, синій.

- Виходить, наша людина. Хто там посміхається? Я ще не знаю прізвище, а він уже посміхається!

Деякі в нас дотепер думають, що мобильники - це особиста власність! Колеса як потрапило не взуте, зчеплення до зими не підготовлено! Будьте офіцерами з великої офіцерської букви! 02.03.2007 - Олександр, м. Пенза

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго