МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати

МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати Тут МОВУ МІЙ... "Картаті штани ведуть до провини! " Я - кадровий офіцер російської армії.

От що трохи заслуговують уваги фраз мого командира: Характерні риси характеру... Женився по стопах батька... …люди, які спалили 200 км бензину. Неправомірний доступ до комп'ютерної інформатики. Офіцер-Те непоганий - потенція в нього більша! Мисливці, рибалки та інші аматори джерельної води... На питання «Скільки ти одержуєш?

» потрібно відповісти «Я такими речами не цікавлюся!». Бажаю Вам доброго здоров'я, службової обстановки, сімейної обстановки... (новорічне побажання).

Медаль «За військову доблесть» - сама собі назва говорить! Всі що не чорне - те червоне! (про носки - прим укладача) Картаті штани ведуть до провини! Листопад місяць у нас завжди - початок осені або кінець зими.

Хто сьогодні не вийшов - потрібно було фотографуватися вчора. Обрешить питання. Будь те стрибки у висоту, будь те стрибки в довжину, будь те інші технічні питання Великий успіх ми поимели...

І лижі, і кроси, та інші водні види спорту. Зараз війська перетерпіли металломорфози. Ведеться багато інтелектуальних, у тому числі фізичних робіт. Некультурна людина схильний до панікерства й залишає на плиті молоко і яйця. Нові завдання були сформульовані у зв'язку з тим, що вони були сформульовані Як у сталінські часи, коли будували БАМ і Транссиб... (Транссиб - при царі, БАМ - 70-е роки - прим.

укладача) 19.12.2006 - Олександр, м. Пенза

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго