МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете

МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати Тут МОВУ МІЙ... Зі спогадів Перший шедевр пролунав із професорської кафедри вже на початку 1 курсу: "У СРСР родить в основному жіноче населення". Мені це так сподобалося, що я завів спеціальний блокнот для подібних виречень. З роками він заповнився, причому основний внесок у цей процес внесли викладачі-офіцери з військової кафедри От лише пари прикладів: 1. Основою танкових військ є танки. 2.

Цей кулемет краще ТОВО кулемета - у Їм більше ПАТРОН. Пальму ж першості я, не коливаючись, віддав шедевру, що пролунав на лекції по військовій історії. - А тепер запишіть висновок, - сказав майор. - У міру підвищення моці засобів боротьби неухильно зростає вплив на весь наступний хід боротьби подальшого періоду. Ми з однокурсниками отетеріло подивилися один на одного, не вірячи своїм вухам. Але майор, нітрохи не зніяковівши, продовжив: "Повторюю...

". И повторив всю цю ахінею буква в букву ще раз! Втім, чого гріха таїти, ми й самі часом проколювалися. Пам'ятаю, як мені, 19-літньому студентові, уперше дали на курацию пацієнтку, даму 40 з невеликим років.

Спілкуванню із хворими нас сроду ніхто на навчав, довелося покладатися на штампи з бачених раніше фільмів про лікарів. - Здрастуйте! Давайте МИ З ВАМИ познайомимося... - Давайте МИ З ВАМИ поговоримо... - Давайте МИ ВАС подивимося... - Давайте МИ З ВАМИ роздягнемося...

(отут пацієнтка на мене подивилася досить косо...) - Давайте МИ З ВАМИ ляжемо... (тут, нарешті, я й сам зрозумів всю глибину ідіотизму ситуації, і під пристойним приводом вийшов, вірніше, кулею вилетів з палати). Наші пацієнти в плані лексики часом давали нам сто очка вперед. Чого коштує, наприклад, така фраза: "Доктор, коли я по ранках смотрюсь у дзеркало, то бачу в себе ракове вираження особи й натяжне значення чисто інфільтративного тонусу". Що стосується епистолярия, те апофеозом власних проколів я вважаю фрагмент із посадової інструкції для молодшого медперсоналу, складеної мною під час перебування роботи початківцем заввідділом: "Санітарка зобов'язана міняти білизну один раз у тиждень". Добре, що вчасно зміркував, що кчему.

Інструкцію переробив, а те б санітарки дотепер проклинали б мене 6 днів у тиждень. Зате яким раєм здався б їм день сьомий! 17.09.2012 - Тепляків Герман, Белокуриха, Алтайський край

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго