МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати Тут

МОВА МІЙ... Свої знахідки ви можете додати Тут МОВУ МІЙ... З питань, що надійшли в нашу довідкову службу: Чому у Вас немає письменника Тендрякова? Могли б Ви підказати, де можна скачати його добутку: "Будинок у дороги" і "За далечінню-далечінь"?

Цікавить значення й правильне написання слова "па чечаяния". Чи можливо злите написання "поколено" і в яких випадках?

Мене кличуть Карина, допоможіть підібрати прізвище Величезне спасибі за вашу відповідь, вона мені дуже допоміг у відповіді на моє питання. Де знайти слово, а на нього фразеологізм? Скажіть, будь ласка, які вираження потрібно вживати при написанні дипломної роботи? 20.05.2007 - Олександр Белокуров, Санкт-Петербург Оголошення Годинники роботи бухгалтерії Каса (кімната 8) працює щодня з 10 - 16 Обід з 13 до 14 У вигляді виключення: понеділок, вівторок, четвер - до 18.00, середовище - до 18.30 07.12.2006 - Фея Коли закінчувалося час, відведений на виконання завдання, викладачка говорила: "Хлопці, округляємося". 25.01.2007 - Айгерим (м.

Бішкек) Квітень 1863 року - журнал "Час" закритий цезурою. (Джерело: dostoevsky.

df. ru/hronologia. html - сайт, присвячений Ф.

М. Достоєвському).

11.02.2007 - Валерія А на гілці дерева сидить якимось образом нахохлившийся дятел (твір п'ятикласниці "Вид з нашого вікна") Увійшовши в клас, в очі відразу ж кидаються парти (твір п'ятикласниці "Мій клас") 18.01.2007 - Варвара (Москва) У мене в роді ніхто не художник не був... (16.03.07 THT, передача "Нез'ясовно, але факт"). Я на ринку торгую на ковбасі...

(08.04.07, Інтер, передача "Караоке на майдані"). Я тобі не хочу стояти як тубаретка в куті... (04.12.06, ТЕТ, Будинок-2). Вправність рук і ніякого мошенства! (31.12.06, Нтв-Мир, реклама програми "Гра на мільйон"). 26.04.2007 - Катерина (Миколаїв, Україна) Фраза зі строкового трудового договору: "2.Обов'язку Працівника ...

2.2. Брати участь у якості й кількості випускається продукции, що,". Далі - там же, у реквізитах Підприємства: "Налогоблажение " (видимо, перевірочне слово "облажаться"...). 05.03.2007 - Юлія (Херсон, Україна) Виписки із щотижневої газети: По статистиці, в 2006 році відбулося 23 нещасного випадку, 7 з них зі смертельним результатом; в 2007 - 20 випадків, 6 з них смертельних.

У наявності позитивна динаміка У результаті ніколи передовий отделенческий профілакторій став користуватися серед пацієнтів дурною славою. Наважитися на реабілітацію в старих стінах і при мінімумі послуг може тільки серйозно хвора людина. Чергова по переїзду спочатку почула підозрілий свистячий звук, а потім побачила застиглі в повітрі колеса одного з вагонів, про що відразу сказала Нефедову. (апокаліпсис якоїсь. - коментар автора) При перепадах температур послабляються не тільки люди, але й болти Торік методом цього зварювання була задіяна бригада, що працює із ПМС-14... Після реконструкції й устаткування нової системи вентиляції чистота неймовірна. 25.05.2007 - Ольга Найн (Єкатеринбург)

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго