Уникайте випадкових причинно-наслідкових зв'язків! Афоризми, думки

Уникайте випадкових причинно-наслідкових зв'язків! Афоризми, думки вголос від наших читачів Не всякий кулак мені по зубах... Клієнт у морзі, стан - стабільно. "Зніміть Леніна із грошей!" Видать, Ілліч "потрапив на бабки" Форум: "Орги й без".

Чи можу я вважати"шлюбні вузи" "моїми університетами"? Непорочне зачаття - безразвратно втрачена невинність Стерилізація поета - "И вирвав грішну мою мову!". Закадичний ворог краще, ніж друг, що затаївся.

Закон всесвітнього тяжіння: УСЕ ТЯГОТИТЬСЯ ВСІМ. Якщо рух - це форма існування матерії, то форма існування тонкої матерії - рух душі. І мій чорний день обов'язково буде для кого-небудь червоним.

Уникайте випадкових причинно-наслідкових зв'язків! Навіть моє подання про нього - повне... Ніщо не обіцяє так багато "гострих кутів", як "круглий стіл".

Круглий стіл - це форма або зміст? Частенько "сірих кардиналів" приймають за тіні королів.

Об часи, об вдачі: і принци безкінні, і коня безпринципні... І кардинали якісь сірі... И клітки якісь нервові... Велике краще бачиться здалеку, т. к.

шия утомлюється менше. Якщо людина - "гальмо", те його біографія, мабуть, - "гальмовий шлях". Ну, бачив я вашу щиру правду - не збуджує...

Платон, не раптом мені істина дорожче. (Олег Хожанов, Німеччина) Не йди... без тебе краще! Нахабність - друге щастя.

Тому не народися гарної - народися нахабної (Ирина Белоусова) Ранок вечора не дряннее. Ситий голодний не раз має (Ирина Михєєва, Іваново) По-справжньому любить не той, хто увесь час говорить "я тебе люблю", а той, хто запитує: "Ти мене любиш?" Ніколи не запитуйте людини, за що він вас любить.

Коштує йому над цим задуматися, як може виявитися, що любити вас немає за що. (Діана, Ростову-на^-Дону) Якщо тобі щось не подобається в житті, те це значить, що ти неправильно це сприймаєш, або нічого не робиш, щоб змінити це.

(Асет, Уральськ) Лиса - це вовк, що дарує квіти Жінка тільки один раз у житті говорить чоловікові "Ти мій", і тільки після заміжжя вона вказує, що саме він буде мити. Якщо на роботі вас покарали нізащо, не розбудовуйтеся, ви ні в чому не винуваті. Щирість - недолік самовладання. Заміжжя - єдина війна, на якій супротивники сплять в однієї постелі Якщо ранком ти встав не з тої ноги - радуйся, у тебе їх дві. Ніщо так не зближає начальство з підлеглими, як коли перше стріляє сигарети в других. Не треба намагатися робити роботу дуже добре з першого разу, цього не оцінять, а краще ви вже не зробите.

Якщо просиш гроші - проси швидко, невиразно й мало. Песиміст - це оптиміст-інтроверт. (Денис Хабаров, г. Львів)

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго