Римовані думки Павло Броверман м. Красноярськ

Римовані думки Павло Броверман м. Красноярськ У тривожному очікуванні всі перебувають - Від песимістів до оптимістів. Адже в день виборів на бога уповають Навіть кандидати від атеїстів.

Я суть буття на старість осяг, И вона мене сильно расстроила: Адже суть не в тім, чого ти досяг, А в тім, чого це коштувало. Я суть буття на старість осяг, И вона мене успокоила: Адже суть не в тім, чого ти досяг, А в тім, чого це коштувало. Мені на чесних людей везло, А к брехунам ставлюся я із презирством.

Але бути обманутим - менше зло, Чим скривдити людей підозрою. У нас настав суцільний плюралізм, У цьому немає ніякого сумніву: У нас навіть оптичний приціл Є чиєюсь точкою зору. Третій день не можу заповіт скласти, Але не тому, що не знаю, кому що залишити. Хочеться поділити все честно гранично, А я не знаю, як пишеться "на хрін"- разом або роздільно. Наш директор завжди щось придумує, Тому що він знає, що багато думає.

А головний інженер завжди впросак попадає, Тому що думає, що багато знає. Дотепних людей у Росії чимало, Я и сам зустрічав їх, бувало. А коли зайдеш в Інтернет, Так на них зійшовся клином біле світло.

Його ми відзначаємо дванадцять разів у році. Без нього прожити я просто не можу. Це свято святе й незрівнянний: ЧОЛОВІЧА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ - віддав зарплату й вільні!

Ця думка донеслася до нас із минулого століття, Але до неї кожний повинен звикнути: Щоб людина відчула себе людиною, Його повинен хтось окликнути. Я готовий послужити вітчизні И віддати їй всі сили свої.

А якщо я ЗНАЙШОВ у цьому сенс життя, Те двадцять п'ять відсотків теж мої?

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго