Краще іноді падати, чим ніколи не літати Гарун

Краще іноді падати, чим ніколи не літати Гарун Агацарский м. Махачкала, Дагестан Більше грошей заробляє не того, хто любить гроші, а той, хто любить процес їхнього заробляння. Якщо хочеш перестати боятися - роби те, чого боїшся.

Як сильний дух поліпшує розум, так і сильний розум може поліпшити дух. Лестощі - це словесний підкуп. Причинами недружности суспільства є недолік взаємоповаги й надлишок незначності. Прискорена доброта починає сприйматися як належне. Саморозвиток - шлях куспеху. Що наше життя без здійснення мрії - лише пародія на життя.

Уміння з'їсти їжі більше інших - недолік. Уміння насититися меншим - достоїнство. Якщо б я знав, що Бог на моїй стороні, я був би радий своєму кожному нещастю.

Коли батіг перестає використовуватися - пряник поступово починає здаватися несолодким Всі люди - брати: живуть так, немов ділять спадщину. Коли мені добре, а сусідові погано - він глупее. Коли мені погано, а сусідові добре - йому повезло. Коли мені добре й сусідові теж добре - мені вже недостатньо добре. Ну, а коли й мені погано, і сусідові погано - мені вже ледве краще.

[Парадокс] Добре там, де є ми! Складність досягнення мрії не стільки в прямих перешкодах, скільки в тім, що в цьому процесі можна не досягти життєвих мінімумів. Ніж глибше процес мислення, у якому перебуває людина, тим людина пассивнее.

Скільки ж жаб прийде перецілувати, перш ніж зустрінеш свою царівну? Де сміятися не можна, там іржуть і хихикають. Довіра - сіль дружби й любові Краще бути улюбленим, чим гарним. Настрій людини міняється не залежно від обставин, а залежно від його відношення до обставин. Якби грошей не було, бути поганим ніхто б не захотів.

Краще бути хоробрим і іноді зазнавати поразки, чим бути боягузом і завжди терпіти приниження! "Не вмію" - визначення тимчасове Коли перемога очевидна - і боязкі смілішають. - А ви завжди кульгаєте? - Ні, тільки коли ходжу Краще іноді падати, чим ніколи не літати. Наші особливі вчинки живуть довше нас. Назви мені людей, яких ти вважаєш гарними, і я подумаю, чи коштує мені ставати для тебе гарним.

Той, хто байдужий до себе, не може співчувати іншим. Саме приємне спілкування - спілкування із собі подібними Чоловік закохується в образи, жінка - у почуття. Якщо недолік не усунути - створюй додаткове достоїнство!

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго