Переказ сюжету Хамелеон Чехов А. П

Через базарну площу йде поліцейський наглядач Очумелов. Він бачить собаку, що біжить, що доганяє й вистачає мужик, що лається. Збирається юрба. Мужик (золотих справ майстер Хрюкин) показує юрбі покусаний палець



Очумелов настроєний рішуче: «Я покаджу вам, як собак розпускати! Елдирин, - звертається він до городового, - довідайся, чия це собака, і станови протокол! А собаку винищити треба. Негайно!



» Після того, як Очумелов довідається, що можливий хазяїн собаки - генерал Жигалов, вся його рішучість пропадає. Він звертається до городового: « Зніми-Ка, Елдирин, з мене пальто, пекуче стало», а потім говорить постраждалий Хрюкину: «Ти, мабуть, розколупав палець гвоздиком!» У цей час городовий починає сумніватися в тім, що це собака генерала: «у нього усе більше лягаві». Очумелов міняється на очах, і тепер він знову рішучий: «Я и сам знаю. У генерала собаки дорогі, породисті, а ця - чорт знає що!



Ти, Хрюкин, постраждав і справи цього так не залишай!» Голос із юрби кричить: «Звичайно, генеральська!» Очумелов знову сумнівається. « Надягни-Ка, Елдирин, на мене пальто...



вітром подуло», - просить він городового, а Хрюкину говорить: «Дурень, опусти руку! Нема чого свій дурний палець виставляти! Сам винуватий!» По площі йде генеральський кухар Прохор. На питання, їх чи це собака, воно відповідає: «Отаких у нас отродясь не бувало!



» Очумелов говорить: «Я ж говорив! Вона бродяча!



Винищити, от і всі». А Прохор продовжує: «Це генералова брата». Особа Очумелова заливається посмішкою розчулення: «Так хіба братик ихний приїхали, Володимир Иванич? Так це ихняя собачка? Дуже радий... Собачка нічого собі...



Шустра така... Цап цього за палець!» Прохор забирає собаку



Юрба регоче над Хрюкиним, а Очумелов загрожує йому: «Я ще доберуся до тебе!» - і продовжує свій шлях по базарній площі

Популярные сообщения из этого блога

Краткое содержание ЖУРНАЛ ПЕЧОРИНА

Опис праці Щедре серце дідуся

Твір про Айвенго